четвъртък, 30 март 2017 г.

Clinique haul and mini review



Напоследък усещах кожата си не съвсем чиста. Колкото и да я почиствах сутрин и вечер, имах чувството, че винаги остават замърсявания в порите. Страдам от хормонално акне в „ онзи период от месеца” .
Реших, че трябва да сменя основната си грижа, може би продуктите ми не почистваха достатъчно добре.

 Clinique никога не са ме разочаровали от към грижа за кожата. Много харесам факта, че продуктите не съдържат парфюм. Мисля, че това повлиява добре на чувствителната ми кожа.
Първото което бях сигурна 100% че ще ми помогне от към изчистване на кожата е Clarifying lotion 2. Аз използвам 2, който е за суха/нормална кожа. Ползвала  съм го няколко години, не знам защо изобщо спрях… Взех най-голямата опаковка 400мл.

Другото което бях решила да взема е маската за лице от серията Anti Blemish. До сега само я бях пробвала от мостра и то преди доста време, но си спомням че много ми хареса. Ако имам повече пъпчици я нанасям на цялото лице, ако не са толкова много само върху самите пъпки като локално лечение. На следващия ден кожата ми е значително по-добре! 


И последното нещо което ме изкуши е кремът за лице Pep-Start Hydroblur moisturizer . Има плътна гел-крем консистения, която блърва несъвършенствата и хидратира кожата много добре! В момента го използвам и сутрин и вечер и кожата ми е много щастлива, но ще го оставя само за вечер, защото е време за нещо със слънцезащита за през деня.(Мисля да си взема Super defence на Clinique за дневен крем, имате ли някакви отзиви? )
  


Използвам продуктите вече около месец и кожата на лицето ми е видимо в по-добро състояние! Много по-чиста, тена по-бистър, когато имам пъпки много по-бързо изчезват.

Няма коментари:

Публикуване на коментар