понеделник, 13 февруари 2017 г.

Essence Lash Princess False Lash Effect Mascara - Review



Днешния пост е посветен на една от любимите ми спирали!

Предполагам, че сте чували за нея, ако не сте нека ви я представя
Essence Lash Princess False Lash Effect Mascara

Марката има два варианта на спиралата Lash Princess – Lash Princess Volume и Lash Princess False lash effect. Volume е с прасковен/розов надпис, а Falshe Lash Effect със зелен/син надпис. Можете да ги намерите на щандовете на марката, като цената им е под 10лв.

Сега за самата спирала
Има класическа четка , не силиконова. Формулата е кремообразна, ‘нормално’ черна. Звучи като класическа спирала, нищо особено… 


 Не знам кое точно я прави толкова специална, но обгръща миглите от корените до връхчетата, повдига ги, придава им обем, дължина и ги подрежда като ветрило. Прави ги страхотни! Напластява точно колкото трябва! Наистина изглеждат като изкуствени, но по някакъв естествен начин(ако ме разбирате).Разбира се можете да добавите и втори слой за още по-драматичен ефект. 

Относно издръжливостта. По някое време през деня леко се отбелязва където миглите ми докосват горния клепач, но напоследък това ми се случва с всички спирали, така че не мога да кажа нищо. Нещо странно което забелязах е че, две от приятелките ми, на които я препоръчах казаха, че много трудно я свалят вечер. Аз нямам такъв проблем, свалям я с мицеларна вода без никакъв проблем. Все пак имайте го предвид.



Като обобщение мога да се повторя от началото на статията и да кажа, че това е една от любимите ми спирали, Особено за ниската си цена! Препоръчвам я с две ръце!

Няма коментари:

Публикуване на коментар