събота, 10 декември 2016 г.

KYLIE Birthday Edition Matte Liquid Lipstick Set

Не може да не сте чували за този сет и изобщо за тези червила! Ако не сте...не знам в коя хралупка на Земята се намирате ..

Отдавна се каня да пробвам тези червила, и все се чудех кой цвят точно, тъмно ли, nude ли ...
На края реших, че този сет е перфектен за проба. Да добия представа дали са нещо което ме интересува.
Поръчах си ги на Black Friday. Ако не греша, сета беше намален от 50+лв на около 30лв. Поръчах ги от български сайт, честно казано нямам представа дали са оригинални или не, но и не ми пука също така. :)



Та, за самия сет
Идва в красива златна кутия, самите червила са с ключовия дизайн на Kylie Cosmetics в златно. Опаковката им е красива.
В сета има общо 5 цвята - няколко светли, ежедневни нюанса, един по-ярък и един тъмен. Цветовете са супер красиви! Не мисля, че някой не би харесал поне 1 от цветовете в сета. Аз ги харесвам и 5те.
Всяко червило съдържа 0,65мл продукт, което е нищожно количество, но колкото за проба да го сложиш 4-5 пъти става.



Пробвала съм 3те светли нюанса и да си призная малко ме е старх да пробвам по-тъмните 2. Знам, че или ще се влюбя в ефекта или няма да ги сложа повече. Страх ме е от износването от вътрешната страна на устните, което със сигурност се получава след няколко часа носене. Но ще ги пробвам, обещавам!






Ще ви кажа + и - на тези, които съм носила вече:

+ седят красиво
+ дълготрайни са
+ не се размазвт
+ не изсушават устните ми прекалено много

- лепка ви са, дори когато "изсъхнат"
- за няколко часа се изтриват от вътре'ната страна на устните
- много трудно се свалят от устните
 

Като обобщение мисля, че си заслужават 30лв, но не и редовната цена от около 50лв!
Харесват ми, ще си ги нося с кеф. Дали бих купила друго червило от тази серия... не съм сигурна.

Много искам да пробвам течните матови червила на Golden Rose, но все не стигам до техен щанд. Специално ще отида на мисия за тях и ако искате да чуете мнението ми и за тях, пишете ми в коментарите. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар