петък, 24 юни 2016 г.

Palmolive Gourmet Body Butter Wash



Здравейте :)
Онзи ден получих изненадваща пратка от Palmolive




 Първо, поздравления за PR. Трите продукта дойдоха в дървена кутия с придружаващият ги рекламен постер, и към тях имаше страхотен десертен комплимент!

И така, повода е лансирането на новата серия душ гелове Palmolive Gourmet Body Butter Wash. Серията съдържа 3 неустоими аромата – шоколад, кремообразна ягода и сладка ванилия. И трите миришат страхотно! За сега съм пробвала само ягодата и мога да кажа, че аромата се разнася из цялата баня, след това из цялата къща, и остава на кожата ! Нямам търпение да пробвам и другите два аромата!

Това със сигурност са най-вкусните macaroons, които съм яла до момента! (не искам да кажа ‘макарони’ защото в България си имаме доста различно разбиране за тази дума ;D )


Благодаря много за изненадата!

*Както мисля, че става ясно, продуктите са ми предоставени за проба от фирмата. 
  Мненията са си 100% мои.

2 коментара:

  1. Много готина изненада! :) От доста време чакам да ги пуснат и у нас, предвид факта, че в някои други държави са от години на пазара! Лошото (според мен, разбира се), че липсва този, който е с аромат на мента, който ми се струва, че щеше да е много свеж и подходящ за сезона :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Oooooo дори не знаех, че има такъв с мента! Обожавам мента, сигурно щеше да е уникален!

      Изтриване