вторник, 11 юни 2013 г.

30 DAY BEAUTY BLOG CHALLENGE Day 30 — HolyGrail Beauty Item



Ето го и последният ден от 30 дневното предизвикателство, което ми отне 3 месеца ;D

Днес ще ви споделя за един много простичък,елементарен и евтин, но уникален продукт, който ползвам от години и едва ли някога ще спра да ползвам. 



Това е вазелинът.
От малка майка ми ме е научила да си мажа устните преди да си легна. Правя го до ден днешен, но освен устните мажа и лактите и кожичките около ноктите за омекотяване. Мажа си и миглите за да ги подхраня.Понякога след баня вечер намазвам хубаво стъпалата, обувам чорапки и спя с тях. На сутринта стъпалата са супер мекички.
Ползвам го като крем за околочната зона понякога.
Има много варианти на пазара, както и много начини за ползване. :)
  
Това беше последният ден от предизвикателството. Признавам си съвсем честно, беше по-трудно за изпълнение от колкото очаквах!
Ужасно се извинявам за нередовните постове и наистина съм решила да се постарая да са по-редовни!
Тези дни можете да очаквате много важен за мен пост, на тема слънцезащита.

Пожелавам прекрасен ден! ^^

Няма коментари:

Публикуване на коментар