петък, 10 май 2013 г.

30 DAY BEAUTY BLOG CHALLENGE Day 24 — Favorite Blush



Привет мили дами! :)

Темата ни за днес е любим руж.



Любимият ми руж е на марката Pineapple N30 :D

Нямам представа що за марка е това, освен че е евтина. Купих го преди няколко години от квартална козметика, защото много ми хареса цвета и цената му беше под  10лв. Много красив цвят … desert rose най-точно казано(според мен). Има много брокатени частици, но нанесен изглежда супер и броката изобщо не е очевиден! Аз не съм от много лъскавите хора, за които всичко трябва да блести. Даже точно обратното! :D Майка ми толкова го харесва, че купих и на нея същия. :)

Не мога да ви кажа къде можете да го намерите, дали изобщо можете, нямам идея…

Приятен ден ви пожелавам и до day 25!

Няма коментари:

Публикуване на коментар