четвъртък, 7 февруари 2013 г.

30 DAY BEAUTY BLOG CHALLENGE Day 7 - Favorite animal



Здравейте дами в този сив и мрачен ден!

Темата за днес е любимо животно. Не съм съвсем сигурна какво прави този въпрос в beauty challenge. :)
Обичам всички животни. Аз съм от тези хора, които се разтапят пред всяко животно и погалват всяко куче зад блока. В моя случай и всяка котка зад блока ;D


Любимото ми животно обаче е котката. Мнооооооого обичам котки.Красиви, мекички, мъркащи и със сигурност с много характер! Имам си 2 такива и много се обичаме! :)

Жули

Мила
 

Както вече споменах, обичам всички животни. Както обичам котки, така обичам и кучета. Едно конкретно е заело място в сърцето ми.

А това е Троя :)


И аз, и приятелят ми имаме слабост към бултериери.

От интернет


От интернет



Едно животно, което не знам защо обичам, но много ми харесва! 

От интернет
 Имам още много любими животни, но ако тръгна да ви показвам всички няма да ми стигне целия ден. :)

Е, това беше от мен за днес, ще се видим утре с друга тема! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар