сряда, 2 януари 2013 г.

TAG: Blog your heart out



  Добър ден и Честита Нова Година ! Направете своята 2013г. най-хубавата година до сега!


Преди известно време Miss Pin-Up ме тагна да направя този въпросник, за което много й благодаря. Извинявам се, че ми отне толкова време, но нали знаете как става по празниците.. :)



  •      Кое те вдъхнови да започнеш този блог?

От малка имам страст към грима. Имах какви ли не детски комплекти с гримове..  Умирах да ровя в гримовете на мама :) … и да ги чупя всеки път (не беше нарочно, найстина! :/) Преди време реших, да се запиша на курс за гримьори и да направя страста си и професия. От 4-5 години гледам beauty gurus в youtube. И малко, по малко нещата се наредиха. Първоначално мислех да правя клипчета(от което още не съм се отказала), но реших, че блога е малко по-лесно, тъй като не е нужно да се показвам.  И ето ме тук сега.. :)


  •       Как избра на каква тематика да е блогът ти?

Както ви казах вече, грима е страстта ми. Нямаше как блогът ми да е за нещо друго! Обожавам модата, но предпочитам да говоря за неща, от които разбирам, и знам точно какво говоря! :)
А и честно казано, ако не беше грима, едва ли щях да си направя блог. 


  •      Кое е нещото, което повечето хора не знаят за теб?

Зависи кои хора :) Близките ми хора, знаят сигурно всичко за мен.
Аз съм много открит човек, ако имам нещо което искам да кажа, ще го кажа, не зависимо дали ще се хареса или не. Ето, това сигурно, за вас не беше известно :P


  •        Кои са трите думи, които описват стила ти?

Много ми е трудно да отговоря на този въпрос, защото като цяло няма дума, която да описва стила ми. Може би …индивидуален, собствен и не за всеки :D


  •        Какво обичаш да правиш когато не блогваш?

Да гледам beauty клипчета в youtube! Всеки, които ме познава ще ви го каже :) ха ха


Това беше въпросника. Няма да се мъча дори, да открия блогърка която още не го е правила, защото най-вероятно няма такава :) Тагвам всички, които имат желание да ни споделят тези неща за себе си и блога си, да го направят!
Пожелавам на всички ви, една прекрасна януарска седмица! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар