понеделник, 27 август 2012 г.

Просто публикация (Youtube Beauty Gurus)

  Здравейте мили дами! Надявам се да сте имали хубав ден(понеделнишки) :) Искам официално да се извиня за липсата на нови статии последната седмица. Бях много заета, много изморена, изтощена. Изобщо нямах воля да напиша нова статия. И понеже цял ден си мисля как днес трябва да напиша нещо, и цял ден скачам от една тема на друга, и някак си всички се провалят, реших просто да си поговоря с вас :) Днес ще споделя с вас едни от най-любимите ми Beauty Gurus в youtube :)


На първо място е най, най, най-любимата ми Ингрид (missglamorazzi).
   www.youtube.com/missglamorazzi - Страхотно слънчево създание.Много положителна, много идейна, много забавна.. не знам какво друго да ви кажа. Трябва да видите клипчетата й за да разберете. :)


На второ място е Таня Бър (pixi2woo)
  www.youtube.com/pixi2woo - Невероятна! Страшно сладко момиче и много добра гримьорка :)

На трето място са две прекрасни дами, Саманта и Никола Чапман (pixiwoo)
  www.youtube.com/pixiwoo


И други момичета, които много харесвам в youtube:
www.youtube.com/fleurdeforce
www.youtube.com/ misschievous - AMAZING!
www.youtube.com/juicystar07
www.youtube.com/allthatglitters21
www.youtube.com/kandeejohnson
www.youtube.com/meganheartsmakeup
www.youtube.com/michellephan
www.youtube.com/macbarbie07


  Това са повечето ми любими. Със сигурност съм изпуснала някой, за което съжалявам но ... :/
Надявам се, че съм била полезна на някой! :) Вижте ги, уникални са!
Хубава вечер пожелавам и до другия път! :P

6 коментара:

  1. Хей и аз много харесвам Ингрид^^
    А Мишел Фан е причината да се вманиача толкова по гримовете и тя е първата, която открих. Друга любимка ми е Бетани (macbarbie07)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер :) Ако искаш сподели и други, може аз да не ги знам :)

      Изтриване
    2. dope111 прави уникални гримове тип на някоя звезда
      MakeUpByTiffanyD много полезни съвети
      lisaeldridgedotcom мяма какво да коментирам, освен шик и класа

      Тези бох ти препоръчала :)

      Изтриване
    3. гледам ги и тях всичките :D

      Изтриване
  2. Всичките момичета, които си изброила са страхотни. Мога да прекарам часове наред в гледане на тяхни клипове. Между другото блогът ти е страхотен. Поздравления :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз от години прекарвам часове в гледане на клипчета всеки ден :)
      Благодаря ти :)

      Изтриване